•  
  •  
  •  
  •  

Eturia a dezvoltat impreuna cu Collonade una dintre cele mai complexe asigurari de pe piata de turism din Romania. In aceasta asigurare pe care Eturia a oferit-o turistilor de-a lungul timpului, este inclus si riscul imbolnavirii de COVID inainte sau in timpul vacantei.

Asigurarea se supune anumitor conditii,astfel ca vrem sa iti raspundem cat mai clar la toate intrebarile tale.

  • Este asigurarea valabila pentru o rezervare pe care am facut-o deja?

Asigurarea este valabila atat pentru noile rezervari, cat si pentru rezervarile pe care le-ai facut deja.

  • Ce se intampla daca sunt suspectat ca as avea virusul si sunt obligat sa stau in carantina in vacanta?

Poti anula calatoria in baza unui document emis de medicul de familie/autoritate care impune carantina obligatorie.

  • Ce se intampla daca sunt confirmat cu coronavirus inainte de plecarea in vacanta?

Polita de asigurare medicala si storno acopera acest risc. Poti anula calatoria si primesti despagubiri in baza certificatului medical care atesta diagnosticul.

  • Ce se intampla daca imi fac testul cu 48-72 de ore inainte de vacanta si iese pozitiv, chiar daca nu am simptome, si trebuie sa intru in izolare?

Daca anulezi calatoria avand un certificat pozitiv, esti acoperit chiar daca esti sau nu asimptomatic. Iar, daca nu ai simprome, intri sub incidenta asigurarii pe caz de carantina.

  • Voi fi despagubit daca exista o recomandare pentru evitarea calatoriilor emis de catre autoritatile avizate pentru tara de destinatie, dar calatoresc si ma imbolnavesc de COVID-19 la fata locului?

Da. Polita de asigurare medicala acopera acest risc.

  • Voi fi despagubit daca a fost emis un avertisment de calatorie pentru tara de destinatie dupa inceperea calatoriei, iar eu ma imbolnavesc acolo?  

Da. Polita de asigurare medicala acopera acest risc.

  • Daca ma obliga la destinatie sa-mi fac test la granita/in aeroport/in timpul sederii, asiguratorul va suporta costul testului?

Nu. Polita de asigurare medicala nu acopera acest risc.

  • Ce se intampla daca ajung la destinatie si ma testeaza, iar testul iese pozitiv? Se despagubesc serviciile pierdute sau carantinarea in caz de rezultat pozitiv?

Daca ajungi la destinatie si esti testat pozitiv, se despagubesc cheltuielile medicale/spitalizarea. Sunt acoperite in limita politei tratamentele medicale de urgenta, chirurgicale de urgenta si spitalizarea de urgenta. Nu se despagubesc serviciile pierdute.

  • Ce se intampla daca, la destinatie, ajung la spital din cauza unor simptome de COVID-19, dar nu sunt confirmat? Sunt despagubit?

Da. Polita de asigurare medicala acopera acest risc.

  • Ce se intampla daca, in timpul vacantei, contactez virusul?

In asigurarea incheiata, exista acoperire pentru cheltuieli medicale de urgenta, prelungirea calatoriei din motive medicale si repatriere medicala.

  • Ce se intampla daca la destinatie sunt confirmate din ce in ce mai multe cazuri si nu mai vreau sa plec?

Nu se poate anula calatoria din motiv ca nu mai doresti sa pleci.

  • Sunt acoperit daca vreau sa revin mai devreme in Romania pentru ca o persoana apropiata s-a imbolnavit acasa?

Nu. Polita de asigurare medicala nu acopera acest risc.

  • Ce se intampla daca am vacanta programata, iar in aeroportul din Romania aflu ca nu mai pot pleca (s-au inchis granitele, zborul a fost suspendat/anulat etc)?

Polita de asigurare medicala si storno nu acopera acest risc.

  • Ce se intampla daca se inchide aeroportul si nu mai pot reveni acasa (si nu sunt suspect/confirmat cu COVID-19)

Polita de asigurare medicala nu acopera acest risc.

  • In ce tari de destinatie este valabila asigurarea?

Este valabila oriunde calatoresti.

  • Daca ma imbolnavesc de COVID-19 la destinatie, cat de repede voi avea un raspuns cu privire la proceduri din partea agentiei/asiguratorului?

Beneficiezi de serviciu de urgenta 24/7.

  • Daca voi avea alte probleme medicale in timpul vacantei, voi fi in continuare acoperit?

Da, vei fi acoperit si despagubit in baza termenelor si conditiilor politei

  • Care este durata maxima a acestei asigurari?

Asigurarea este valabila pentru calatorii de maximum 180 de zile.

  • Pot adauga aceasta asigurare medicala cu costuri suplimentare si pentru rezervarile efectuate la alte agentii de turism sau daca plec pe cont propriu?

Nu este posibil.

Alege o vacanta fara griji
Alege o vacanta fara griji

Vezi ofertele noastre!


  •  
  •  
  •  
  •  

2 thoughts to “Totul despre asigurarea medicala pe timp de pandemie

  • Irina Scarlat

    Buna ziua,
    Am citit conditiile dvs de la asigurarea medicala ( cu Eturia).
    In toate raspunsurile de mai sus apare doar despagubire dar nu vad nici un procent, sau total, sau ceva.
    Va rog sa-mi specificati daca exista un asemenea procent din valoarea excursiei, daca problemele sunt exclusiv medicale ( pe baza unui certificat, buletin de analiza covid, documente justificative).
    Multumesc,

    Răspunde
    • Eturia
      Eturia

      Buna, Irina,

      Multumim frumos pentru mesaj! In cazul in care primesti un rezultat pozitiv la testarea pentru Covid-19 inainte de plecarea in vacanta, poti anula calatoria in baza asigurarii medicale si storno care acopera acest risc. Pe baza certificatului medical care atesta diagnosticul vei fi despagubita de catre asigurator pentru intreaga suma achitata, mai putin contravaloarea asigurarii de 150 ron/ persoana.
      Daca mai ai nevoie de alte detalii suplimentare nu ezita sa ne contactezi.
      O zi frumoasa!

      Răspunde

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll Up