•  
  •  
  •  
  •  

Bali, Phuket, Java, Cebu, Phu Quoc sunt destinatii ce suna a relaxare, a mare de smarald si a soare stralucitor. Daca iti e dor de incredibila Asie sau abia astepti sa o cunosti – cu terasele ei de orez, cu mancarea aromata, cu peisajele magnifice, cu oamenii sai zambitori si cultura colorata, cu templele pline de flori si cu orasele contrastante – participa la cea de-a patra intalnire despre siguranta calatoriilor, in care vom merge direct in Asia!

Continuam seria de discutii live #SafetyFirstMeetings by Eturia cu partenerii nostri: reprezentanti ai agentiilor din Indonezia si ai hotelierilor din regiune vin in live-ul nostru sa iti spuna ultimele noutati cu privire la destinatiile din Asia, dar si sa raspunda intrebarilor tale!

Ha Song Hee, Dusit Hotels: „Masurile de siguranta trebuie si sa usureze experienta turistilor!”

Ha Song Hee, Director of Sales in cadrul Dusit Hotels & Resort si, de asemenea, vicepresedinte al Camerei de Comert Coreano-Thailandeze, are o expertiza vasta in ambele domenii. Este in industria turismului de 14 ani, iar alaturi de Dusit – de 11 ani, gestionand hoteluri din Asia, Orientul Mijlociu si Statele Unite ale Americii.

Dusit Hotels & Resort are 270 de proprietati in 13 tari, ceea ce inseamna – a spus Ha Song Hee – ca masurile de siguranta trebuie sa se preteze la toate hotelurile, dar si sa usureze experienta turistilor. Astfel, hotelurile din grupul Dusit, pe langa faptul ca au certificatul de masuri de igiena si standarde obtinut de la guvernele locale, au implementat proceduri speciale care, majoritatea sunt fara o taxa suplimentara. Printre cele mai importante sunt:

  • Flexibilitate: „Vom oferi clientilor posibilitatea de a face check-in sau check-out la orice ora, gratuit. Astfel, evitam orice fel de aglomeratie din lobby. Totodata, micul dejun va fi disponibil non-stop.
  • Siguranta si stare de bine: „Turistilor li se va lua temperatura, se va afce curatenie in spatiile comune la fiecare 30 de minute, iar in gradinile hotelurilor au fost amenajate spatii special destinate activitatilor exterioare.!
  • Experiente locale: „Cei care vin in Thailanda, voi suvenire sau sa viziteze piata locala. Nu va mai fi nevoie sa iasa in aglomeratii pentru ca noi le vom aduce pe toate la hotel in anumite zile.”
  • Tehnologie: „De la metodele de plata si pana la meniuri digitale pe care le vei avea direct pe propriul telefon, totul va limita atingerea suprafetelor comune.”
  • Grija pentru sanatate: „Vom pune la dispozitia tuturor clientilor nostri un kit cu gel si servetele dezinfectante si masti.”

Reddy Iskandar, Indonezia: „Speram ca la inceputul lui septembrie se vor relua zborurile internationale!”

Reddy Iskandar, Associate Director la Marintur Indonesia inca din 2007. Inainte de a se alatura companiei, Reddy a intrat in industrie in departamentul de ticketing al Air Canada in Jakarta. A lucrat si in domeniul croazierelor, a fost si ghid turistic pentru calatorii straini veniti in Jakarta si Bali. Cu o experienta de peste 25 de ani in industria turismului, el s-a alaturat celor de la Marintur Indonezia, companie fondata in 1966 si considerata printre pionierii organizatiilor din turism din regiune.

Desi Indonezia nu a impus carantina cetatenilor sai, granitele raman inca inchise. „La 1 august, preconizam ca se vor relua zborurile domestice, iar, la inceputul lui septembrie, se vor relua zborurile internationale. Evident, toate aceste decizii se pot schimba usor in functie de evolutia situatiei,” a spus Reddy.

In ceea ce priveste protocoalele de siguranta, Reddy ne asigura ca s-au luat toate masurile necesare: pentru transferuri, excursii optionale, check-in la hotel, dar ai fost imprementate si masuri stricte pentru angajati: „de la dezinfectare pana la cat de des trebuie sa-si schimbe hainele.”, iar tarifele nu vor creste.

 

Victoria Kolikova, Minor Hotels: „Telefonul va deveni un concierge personal al fiecarui turist!”

Victoria Kolikova, Global Director of Sales la Minor Hotels. S-a alaturat companiei cu 12 ani in urma si este la fel de entuziasta ca in prima zi. Nu doar ca a vazut compania crescand rapid (de la un singur resort in Pattaya, concern-ul detine acum 530 de hoteluri), ci a ajutat la extinderea sa, iar astazi pregateste, alaturi de echipa, noi inaugurari. Minor Hotels detine hoteluri in toata lumea, iar cele mai multe se afla in zona Asia-Pacific.

Minor Hotels a implementat masuri asemanatoare pentru toate proprietatile detinute – majoritatea in destinatii extrem de faimoase. „Desi si pana acum clientii nostri erau in siguranta, iar curatenia era la cel mai inalt nivel, acum am implementat masuri aditionale in zece pasi,” a spus Victoria, iar „telefonul va deveni un concierge personal.”

  1. La sosire – va fi un check-in digital, iar bagajele se vor dezinfecta
  2. Supraveghetor – un membru al echipei va supraveghea si va sfatui turistii
  3. Tehnologie pentru curatare – vor fi folosite ultimele inovatii pentru dezinfectare
  4. Spatiile comune – vor fi amplasate dispensere de gel antibacterian si se va face curatenie la intervale orare fixe.
  5. Camere – vor fi curatate si dezinfectate regulat. In fiecare camera vor fi amplasate kituri de siguranta.
  6. Restaurant – va exista spatiere suficienta intre mese, se renunta la bufet pentru platouri a la carte.
  7. Sala de fitness – se va asigura distantarea sociala, dar si dezinfectarea regulata a aparatelor. Se va intra doar pe baza de rezervare.
  8. Transport – toate vehiculele hotelurilor vor fi curatate dupa fiecare transfer.
  9. Membrii echipei – toti au primit training pentru masurile de siguranta ce vor trebui respectate.
  10. Plecare – check-out digital.

Vezi intalnirea noastra aici:


  •  
  •  
  •  
  •  

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll Up